ElectroGYM.ro - Club Fitness Craiova. Diete pentru slabire, slabit. Programe antrenament. Exercitii culturism. Alimentatie corecta. Sanatate
   
ElectroGYM.ro - Club Fitness Craiova Diete pentru slabire slabit Programe antrenament Exercitii culturism Alimentatie corecta Sanatate
Locatie: ELECTRO GYM - Club Fitness Craiova se afla situat pe Calea Bucuresti, Nr. 81, zona Institut ( in incinta clubului Electroputere )

Program

Luni-Vineri:09:00 - 21:30
Sambata:09:00 - 16:00
Duminica:09:00 - 14:00

Publicitate

Electro GYM - Fitness & Culturism

Club Opel TIGRA, Vanzari auto, tuning, comunitate, forum

Vrei bannerul tau aici?
Pentru mai multe detalii
Y!M ID: qwemil
Dieta anti depresie PDF Print E-mail
Slabire - Diete

Dieta Anti Depresie
Dieta Anti Depresie

Dieta anti depresie / antidepresiva

Ce trebuie sa mananci ca sa nu ajungi sa suferi de depresie

Depresia se poate instala mai ales in anumite conditii, respectiv daca in organism exista niste carente, cauzate de alimentatia defectuoasa. Mai precis, lipsa Vitaminei B, a aminoacizilor si a carbohidratilor favorizeaza aparitia ei.

In ultimii ani, studiile au tot argumentat ca pestele (somon, sardine, ton), nucile, uleiul de rapita lupta eficient cu depresia. Asa se explica de ce tarile asiatice si scandinave, care includ frecvent in alimentatie aceste alimente, au si o rata mica a depresiilor, conform everydayhealth.com.

O cercetare a spitalului american McLean din Belmont a aratat ca si alimentele care contin uridina, cum este cazul sfeclei de zahar, pot preveni sau ameliora depresia.
Cum insa lupta aceste alimente cu depresia, nu se stie inca. Oamenii de stiinta cred ca acestea actioneaza asupra membranelor creierului, facand ca anumite substante sa poata trece mai usor de acesta membrana.

Vitamina B, aminoacizi si carbohidrati

Studiile de pana acum au mai aratat ca depresia poate fi prevenita si ameliorata prin limitarea alcoolului consumat, dar si printr-o alimentatie care sa contina Vitamina B, aminoacizi si carbohidrati.

Vitamina B sau acidul folic in cantitate prea mica predispune la depresie. Acidul folic Vitamina B2, B6 si B12 se obtin din fructe, legume, nuci si cereale integrale.

Dintre aminoacizi, triptofanul nu trebuie sa lipseasca, pentru ca el ajuta creierul sa secrete serotonina. Se crede ca un nivel prea mic de serotonina este cel care declanseaza depresia. Prin urmare, o dieta care sa contina carne, peste, fasole si oua o poate ameliora.

Toti carbohidratii pe care ii consumi sunt convertiti in zahar, de care creierul are nevoie pentru a functiona. In exces, insa, poate agrava simptomele depresiei. Ideal este sa fie consumati in cantitati mici carbohidratii rafinati si zaharul, plusandu-se cand e vorba de legume si fructe.

[sursa: ziare.com]

 

Abonamente

Elevi / Studenti: 40 RON
Normal: 50 RON
1/2 Luna:25 RON
Sedinta:   6 RON
Vanzari auto anunturi masini second hand

Publicitate

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #b487c5 #af8cb4 #3ac3c6